• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingové zhodnocení návštěvy Svatého otce Benedikta XVI.

Marketing Assessment of Visit of the Holy Father Benedict XVI.

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (3.822Mb)
review_32564.html (4.723Kb)
Author
Vaculík, Lukáš
Advisor
Světlík, Jaroslav
Referee
Carda, Jakub
Grade
E
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení návštěvy Svatého otce v Brně po stránce marketingu a propagace. Teoretická část srovnává tržní a neziskový sektor, zejména působení a vliv marketingu v těchto odlišných oblastech. Praktická část dává do souvislostí teoretické poznatky z praktickou realizací návštěvy a zhodnocení jejích vlivů na zainteresované skupiny.
 
Thesis is focused on an assessment visit to the Holy Father in Brno in terms of marketing and promotion. The theoretical part of the market and compares the non-profit sector, in particular the interaction and impact of marketing in these different areas. Practical part provides the theoretical background knowledge of the practical realization of the visit and evaluate its impact on the stakeholder groups.
 
Keywords
neziskový sektor, marketingový mix, návštěva Svatého otce, komunikace, propagace, public relations, událost, non-profit sector, marketing mix, a visit of the Holy Father, communicaton, Public Relations, event
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D. (předseda) Ing. Jaroslav Geršl (místopředseda) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)
Date of defence
2010-06-14
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/7114
Source
VACULÍK, L. Marketingové zhodnocení návštěvy Svatého otce Benedikta XVI. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Collections
  • 2010 [437]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV