Marketingové zhodnocení návštěvy Svatého otce Benedikta XVI.
Marketing Assessment of Visit of the Holy Father Benedict XVI.
Автор
Advisor
Světlík, JaroslavReferee
Carda, JakubGrade
EAltmetrics
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení návštěvy Svatého otce v Brně po stránce marketingu a propagace. Teoretická část srovnává tržní a neziskový sektor, zejména působení a vliv marketingu v těchto odlišných oblastech. Praktická část dává do souvislostí teoretické poznatky z praktickou realizací návštěvy a zhodnocení jejích vlivů na zainteresované skupiny. Thesis is focused on an assessment visit to the Holy Father in Brno in terms of marketing and promotion. The theoretical part of the market and compares the non-profit sector, in particular the interaction and impact of marketing in these different areas. Practical part provides the theoretical background knowledge of the practical realization of the visit and evaluate its impact on the stakeholder groups.
Keywords
neziskový sektor, marketingový mix, návštěva Svatého otce, komunikace, propagace, public relations, událost, non-profit sector, marketing mix, a visit of the Holy Father, communicaton, Public Relations, eventLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D. (předseda) Ing. Jaroslav Geršl (místopředseda) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)Date of defence
2010-06-14Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaSource
VACULÍK, L. Marketingové zhodnocení návštěvy Svatého otce Benedikta XVI. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [437]