Analýza spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o.
Customer Satisfaction Analysis for AUTO DORDA Ltd. Company
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Dlouhá, ŠtěpánkaGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce je věnována analýze spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o. Teoretická část je zaměřena na způsob analýzy spokojenosti zákazníka, tedy na marketingový výzkum a s ním pojmy spojené. Poznatky z teoretické části jsou využity v praktické části, kde jsou zhodnoceny výsledky výzkumu spokojenosti zákazníků provedeného společností GfK CZ. Na základě těchto výsledků byl sestaven dotazník na vybrané kritické oblasti a rozdán respondentům, tedy zákazníkům AUTO DORDA. Na základě získaných informací byly sestaveny návrhy a opatření směřující ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků analyzované společnosti. The diploma thesis is devoted to the analysis of customers satisfaction at AUTO DORDA Ltd. Company. The theoretical section is focused on the way of the customer satisfaction analysis, marketing research and connected notions. Theoretical knowledge is used in the practical part, where there are results of the research implemented by GfK CZ company reviewed. Results of the research were the base for processing the questionnaire dealing with critical areas and it was given away to respondents, I mean AUTO DORDA customers. Proposals and disposals were compiled on the basis of gained information and they lead to increasing standard of customers satisfaction of the analysed company.
Keywords
spokojenost zákazníků, marketingový výzkum, měření spokojenosti, dotazník, dotazování, zákazník, customer satisfaction, marketing research, satisfaction measurement, questionnaire surfy, customerLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Ing. Luděk Drlík, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen)Date of defence
2010-06-10Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/7130Source
JIRÁSKOVÁ, M. Analýza spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [435]