• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o.

Customer Satisfaction Analysis for AUTO DORDA Ltd. Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.720Mb)
review_32550.html (6.336Kb)
Author
Jirásková, Michaela
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Dlouhá, Štěpánka
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato práce je věnována analýze spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o. Teoretická část je zaměřena na způsob analýzy spokojenosti zákazníka, tedy na marketingový výzkum a s ním pojmy spojené. Poznatky z teoretické části jsou využity v praktické části, kde jsou zhodnoceny výsledky výzkumu spokojenosti zákazníků provedeného společností GfK CZ. Na základě těchto výsledků byl sestaven dotazník na vybrané kritické oblasti a rozdán respondentům, tedy zákazníkům AUTO DORDA. Na základě získaných informací byly sestaveny návrhy a opatření směřující ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků analyzované společnosti.
 
The diploma thesis is devoted to the analysis of customers satisfaction at AUTO DORDA Ltd. Company. The theoretical section is focused on the way of the customer satisfaction analysis, marketing research and connected notions. Theoretical knowledge is used in the practical part, where there are results of the research implemented by GfK CZ company reviewed. Results of the research were the base for processing the questionnaire dealing with critical areas and it was given away to respondents, I mean AUTO DORDA customers. Proposals and disposals were compiled on the basis of gained information and they lead to increasing standard of customers satisfaction of the analysed company.
 
Keywords
spokojenost zákazníků, marketingový výzkum, měření spokojenosti, dotazník, dotazování, zákazník, customer satisfaction, marketing research, satisfaction measurement, questionnaire surfy, customer
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Ing. Luděk Drlík, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen)
Date of defence
2010-06-10
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/7130
Source
JIRÁSKOVÁ, M. Analýza spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Collections
  • 2010 [435]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV