Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti Event Marketingu
Marketing Strategy in Event Marketing Services
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Krejčí, ZbyněkGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem této diplomové práce je zhodnotit marketingovou strategii společnosti, která se zabývá produkcí eventových akcí. V prvé a teoretické části se postupně zabývám fenoménem eventu a jeho významem v dnešních společnostech. Je zde také zmínka o historii, kdy se vůbec toto označení začalo používat, a kdy se moderní společnost začala zajímat o tuto oblast marketingu, jako využitelnou součást marketingového mixu. Zmiňuji zde také teoretické přínosy eventu a důvody proč ho pořádat. Ve vlastní praktické stati se zabývám aspekty samotného pořádání události ve firmě a průběh uskutečnění. Protože v současné době pracuji ve společnosti živící se pořádáním těchto událostí, měl jsem možnost se podívat na tyto eventy ze strany nezaujaté osoby a tak zdůraznit chyby v tomto sektoru marketingu. Závěrem se zmiňuji o efektivitě a zároveň nastiňuji budoucí vývoj. The subject of these diploma work is estimation marketing strategy of the company, which is making events. In first and theoretic part of this diploma work I dealing with prodigy of eventu and his mening in today´s companies. There is also mention about story when this mark is started to use at all, when modern society has been started interest about it, as aviable part of marketing mix. I enlarge here theoretics contributions and reasons why is important arrange him. In practical part I dealing with aspects of event himself and process of realization. Because in this time I working in company creating this events, I had posibility to look on this evets from the another side. I also had posibility notice mistakes which are making on actions, in this part of marketing. In final part I mented about efectivity events and outlines the future.
Keywords
event, event marketing, Éclaire d'Émotion, EDE, tvůrčí skupina, event, event marketing, Éclaire d'Émotion, EDE, creativ groupLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (člen) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen)Date of defence
2010-06-15Result of the defence
práce nebyla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/71629Source
HRBÁČ, V. Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti Event Marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [437]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Rozpoznání a analýza záměru pohybu v signálu EEG
Lízal, RadekTato práce obsahuje informace o vlastnostech elektroencefalogramu, o tom, jaké průběhy lze naměřit a jak se v jejich výsledku orientovat. Jsou také popsány možné faktory ovlivňující kvalitu signálu. Dále jsou rozebrány ... -
Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti Event Marketingu
Hrbáč, VojtěchPředmětem této diplomové práce je zhodnotit marketingovou strategii společnosti, která se zabývá produkcí eventových akcí. V prvé a teoretické části se postupně zabývám fenoménem eventu a jeho významem v dnešních společnostech. ... -
Analýza event marketingu studentské organizace
Ježková, MartinaTato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace se zaměřením na pořádání eventů a s tím související event marketing. Cílem analýzy je připravit podklady pro vytvoření a realizaci nového ...