Výzkum využití manažerských nástrojů v praxi
Research on Management Tools Utilization in Companies

Autor
Vedoucí práce
Chalupský, VladimírOponent
Pajlová, KateřinaKlasifikace
DAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce vyhodnocuje dotazníkové šetření, které mělo za úkol zmapovat používání manažerských nástrojů v soudobé praxi. Respondenty byl vrcholový a střední management společností působících v České republice. Dotazovaní měli odpovědět, co od nástrojů očekávají a co si myslí o různých tvrzeních týkající se parametrů atraktivity trhu a konkurence. Průzkum byl zaměřen především na portfolio analýzu. This Master’s thesis evaluates the survey that mapped using management tools in contemporary practice. Respondents were senior and middle management of companies from the Czech Republic. They had to answer what they expect from the tools and what they think about the various claims concerning the parameters of the attractiveness of the market and competition. The survey was focused on portfolio analysis.
Klíčová slova
Manažerské nástroje, portfolio analýza, model BCG, model GE, průzkum, strategický management, Management tools, portfolio analysis, BCG Matrix, GE Matrix, survey, strategic managementJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Řízení a ekonomika podnikuSložení komise
prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (předseda) Ing. Petr Bajer, CSc. (místopředseda) prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)Termín obhajoby
2011-06-10Průběh obhajoby
Otázky vedoucího diplomové práce - ODPOVĚZENO Otázky oponenta diplomové práce - ODPOVĚZENO Otázka: Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. - Na základě čeho proběhlo rozdělení rozpočtu mezi jednotlivá média? Hodnotil jste přínos jednotlivých médií pro navrhovanou kampaň? Neměla by být nabídka postavena na základě měřitleného cíle? ODPOVĚZENO Otázka: doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. - Z jakého důvodu mají betonové tašky takový podíl na trhu? ODPOVĚZENO Otázka: Ing. Josef Šunka, Ph.D. - Jakým způsobem se bude hodnotit efektivnost uvažované kampaně? Jak proběhne porovnání s přechozím stavem? Jaký je současný trend prodejů střešní krytiny? Jaký se očkeává nárůst tržeb nebo podílu na trhu na základě navrhované kampaně? ODPOVĚZENOVýsledek obhajoby
práce nebyla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/71632Zdrojový dokument
ČERNÝ, M. Výzkum využití manažerských nástrojů v praxi [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.Kolekce
- 2011 [433]