Návrh rozvoje marketingových činností firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhem reklamní kampaně pro nově uváděnou značku na trh. Na základě shromážděných teoretických východisek, analýzy současného stavu firmy a její konkurence byl vytvořen návrh marketingového a komunikačního mixu, z kterých byl následně vytvořen návrh reklamní kampaně.
The diploma thesis deals with preparing of an advertising campaign for a new launched trademark into the market. Based on theoretical ground and current firm and competitors’ analysis, the marketing mix and communication mix were created to use it as a starting point for this advertising campaign suggestion.
Description
Citation
KAŠPAR, K. Návrh rozvoje marketingových činností firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) doc. Ing. Romana Čižinská, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. (člen) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-16
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO