Analyzátor vodného roztoku
Analyzer of water solution
Abstract
Předkládaná práce se zabývá problematikou detekce chloru, měřením pH, atmosférického tlaku a teploty. Základním zaměřením práce je nastudování dané problematiky, volba vhodných senzorů a metod pro detekci, sestavení schématu zapojení a samotná realizace analyzátoru. Nedílnou součástí je bezdrátová komunikace s připojeným počítačem, umožňující ukládání dat a jejich další možné vyhodnocení. This work deals with issues of detection chlorine, measurement pH, atmospheric pressure and temperature. The general aim is to study of the problem, the choice appropriate sensors and methods for detection, create schematic diagram and implementation of the analyzer. An integral part of wireless communication with the computer, susceptible the storage of date and makes it possible to further evalution.
Keywords
Koncentrace chloru, pH, teplota, měření, zařízení, detekce., Chlorine concentration, potentional of hydrogen, temperature, measurement, device, detection.Language
čeština (Czech)Study brunch
MikroelektronikaComposition of Committee
prof. Ing. Radimír Vrba, CSc. (předseda) doc. Ing. Ivan Szendiuch, CSc. (místopředseda) Ing. Karel Pospíšil (člen) doc. Ing. Pavel Šteffan, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Starý, Ph.D. (člen)Date of defence
2009-06-08Process of defence
"otázka" "otázka ang." Otázky oponenta 1) V kapitole 3.3.2 uvádíte strmost 114 mV/pH. Mám za to, že pH je kyselost a tedy ji nelze uvádět jako jednotku. Jak vysvětlíte tento rozpor? 2) Co znamená pojem A/D číslo? 3) V kap. 3.4.3 uvádíte, že měříte proud řádově v nA. Uvažoval jste na takto malý signál vliv šumu? Jaká jste navrhl opatření a s jakým výsledkem? Otázky komise - Životnost senzoru a jeho přesnost - Měření volného a vázaného chlóru ve vodním roztokuResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/7421Source
JEŘÁBEK, L. Analyzátor vodného roztoku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.Collections
- 2009 [486]