Komunikační mix společnosti
Communication Mix of the Company
Author
Advisor
Navrátilová, LudmilaReferee
Mikšíková, ZuzanaGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza, zhodnocení stávajícího komunikačního mixu společnosti Shockworks, s. r. o. a návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, která s danou problematikou souvisí, druhá část je zaměřena na charakteristiku společnosti, marketingový mix, SWOT analýzu a hlavně současný komunikační mix, na jehož základě jsou v poslední části práce rozpracovány návrhy na zlepšení aktuální situace. The main objective of this thesis is the analysis, evaluation of current communication mix of the Shockworks, s. r. o. and suggestions for its improvement. The theoretical part describes the theoretical background associated with that issues, the second part focuses on the characteristics of the company, marketing mix, SWOT analysis and especially current communication mix, which covers the last part of the work developed proposals to improving the current situation.
Keywords
Komunikační mix, komunikace, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, přímý marketing., Communication mix, communication, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing.Language
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) JUDr. Ing. Petr Svoboda, Ph.D. (místopředseda) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen) JUDr. Lenka Hrstková Dubšeková (člen) Ing. Martina Pivodová (člen)Date of defence
2012-06-19Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/7631Source
KUPCOVÁ, H. Komunikační mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [436]