• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • українська 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový plán nového projektu

Marketing Plan of New Project

Thumbnail
Переглянути
review_23576.html (4.887Kb)
final-thesis.pdf (1.374Mb)
Автор
Čikl, Jaroslav
Advisor
Světlík, Jaroslav
Referee
Jelínek, Tomáš
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro založení společnosti Climbing land. Teoretická část poskytuje základní informace z oblasti marketingového plánování a postupů. Následuje vypracování analýz stavu podnikatelského prostředí společnosti. Získaná data jsou vyhodnocena a aplikována ve vlastním marketingovém plánu na jeden rok. Poslední částí je návrh na vybudování lezeckého centra.
 
The object of this diploma thesis is the composition of marketing plan for establish new company Climbing land. The theoretic part presents the basic information from the section of a marketing planning and methods. Next follows the analyses of the corporate environment. Acquired data are evaluated and applied in the particular concept of marketing plan for one year. The last part is proposal for building climbing centre.
 
Keywords
lezectví, marketingový plán, analýza prostředí, cílová skupina, climbing, marketing plan, environment analysis, target group
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
Ing. František Šebek, Ph.D., MBA (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)
Date of defence
2009-06-08
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/787
Source
ČIKL, J. Marketingový plán nového projektu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Collections
  • 2009 [457]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок | Theme by @mire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок | Theme by @mire NV