Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníka Knihovny Jiřího Mahena v Brně. Teoretická část se věnuje problematice marketingového výzkumu, sektoru příspěvkových organizací a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. V praktické části práce jsou analyzovány a prezentovány výsledky z dotazníkového šetření, doporučení a návrhy na zlepšení, které by měly vést ke zvýšení návštěvnosti KJM, zkvalitnění poskytovaných služeb a spokojenosti uživatelů KJM.
The thesis deals with a survey of customer´s satisfaction in Jiří Mahen Library in Brno. The theoretic part describes the problematics of marketing research, the branch of allowance organizations and a questionnaire as a tool for collecting information. The practical part of the diploma work analyses and presents the results from the questionnaire investigation, recommendation and suggestions for improvement, which could lead to increase an of the visit rate of the Jiří Mahen Library, to an improvement of the quality of library services, and customers´ satisfaction.
Description
Citation
MRÁZKOVÁ, M. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Prof. Ing. Dušan Baran, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (místopředseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (člen) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2008-01-29
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO