Návrh marketingového řízení společnosti
The Proposal Marketing Management of Company
Abstract
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav a navrhnout vhodné marketingové řízení akciové společnosti Moravské keramické závody s podnikatelskými aktivitami v oblasti hutnictví a slévárenství. The aim of this thesis is to assess the current situation and propose appropriate marketing management of joint-stock company Moravian ceramic factories with business activities in the field of metallurgy and foundry.
Keywords
Marketing, Management, Komoditní trh, Marketing, Management, Commodity MarketLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Jana Stávková, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) Ing. Jiří Petráš (člen)Date of defence
2008-06-05Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/80187Source
BATA, J. Návrh marketingového řízení společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Collections
- 2008 [375]