Zvedák závodního automobilu
Race Car Lever-Jack
dc.contributor.advisor | Blaťák, Ondřej | cs |
dc.contributor.author | Jantač, Martin | cs |
dc.date.accessioned | 2019-05-17T06:04:55Z | |
dc.date.available | 2019-05-17T06:04:55Z | |
dc.date.created | 2011 | cs |
dc.identifier.citation | JANTAČ, M. Zvedák závodního automobilu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2011. | cs |
dc.identifier.other | 33894 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11012/8055 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá návrhem zvedáku pro závodní automobil. Jejím cílem je navrhnout vhodný model odpovídající všem nárokům kladeným na takové zařízení. Práce je rozdělena do několika kapitol. První kapitola je převážně teoretická, zabývající se představením různých druhů zvedáků. Dále byly vytvořeny dva konstrukční návrhy (mechanický a hydraulický princip). Pro každý návrh byl proveden kinematický rozbor a pevnostní analýza vybraných členů. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with a project of a lever-jack used for a race car. Its aim is to design a suitable model responding to all needs of such mechanism. The work itself is divided into several chapters. The first chapter is mainly theoretical, focusing on introduction of different types of lever-jacks. Further on, two engineering designs were created (mechanical and hydraulic). Kinematic calculation and strength calculation of some selected parts were done for each of these designs. | en |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství | cs |
dc.rights | Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení | cs |
dc.subject | zvedák | cs |
dc.subject | hydraulický zvedák | cs |
dc.subject | mechanický zvedák | cs |
dc.subject | rychlý zvedák | cs |
dc.subject | lever-jack | en |
dc.subject | hydraulic jack | en |
dc.subject | mechanical jack | en |
dc.subject | quick lift jack | en |
dc.title | Zvedák závodního automobilu | cs |
dc.title.alternative | Race Car Lever-Jack | en |
dc.type | Text | cs |
dcterms.dateAccepted | 2011-06-17 | cs |
dcterms.modified | 2011-07-20-10:45:26 | cs |
thesis.discipline | Automobilní a dopravní inženýrství | cs |
thesis.grantor | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrství | cs |
thesis.level | Inženýrský | cs |
thesis.name | Ing. | cs |
sync.item.dbid | 33894 | en |
sync.item.dbtype | ZP | en |
sync.item.insts | 2021.11.12 14:22:38 | en |
sync.item.modts | 2021.11.12 13:08:06 | en |
eprints.affiliatedInstitution.faculty | Fakulta strojního inženýrství | cs |
dc.contributor.referee | Hejtmánek, Petr | cs |
dc.description.mark | C | cs |
dc.type.driver | masterThesis | en |
dc.type.evskp | diplomová práce | cs |
but.committee | doc. Ing. Miroslav Havlíček, CSc. (předseda) prof. Ing. František Bauer, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (člen) doc. RNDr. Karel Pellant, CSc. (člen) doc. Ing. Miroslav Škopán, CSc. (člen) | cs |
but.defence | cs | |
but.result | práce byla úspěšně obhájena | cs |
but.program | Strojní inženýrství | cs |
but.jazyk | čeština (Czech) |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
2011 [512]