Show simple item record

Internet and Social Networks as a Tool for The Contemporary Marketing Campaigns

dc.contributor.advisorChlebovský, Víten
dc.contributor.authorKřenek, Lukášen
dc.date.accessioned2018-10-21T19:35:41Z
dc.date.available2018-10-21T19:35:41Z
dc.date.created2011cs
dc.identifier.citationKŘENEK, L. Internet a sociální sítě jako nástroje pro současné marketingové kampaně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.cs
dc.identifier.other41146cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/8089
dc.description.abstractZáměrem této práce je analyzovat nové praktiky používané při plánování marketingových kampaní. Zřetel je dán zejména na použití internetu a sociálních sítí, které zaznamenávají v posledních letech značný růst počtu uživatelů. Navíc například oproti televizním kampaním, náklady na ně jsou podstatně nižší. Jak si na tom tedy stojí internetové kampaně a je vůbec internetová kampaň úspěšná? Tato otázka je jedním z hlavních témat, kterými se bude práce zabývat. Další částí bude analýza význačných a originálních kampaní, které přispěli k dalšímu vývoji užívání nových médií.en
dc.description.abstractThe goal of this paper is to analyze new practices utilized for the planning of marketing campaigns. It is focused on the usage of internet and related social networks, which have significant growth of number of users in recent years. Moreover, compared to television campaigns for example, their costs are substantially lower. How do the internet campaigns stand with and are they genuinely successful? This is one of the fundamental questions, which is going to be discussed in the thesis. Furthermore, there will be analysis of distinguished and original campaigns which contributed to the development of new media utilization.cs
dc.language.isoencs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectInterneten
dc.subjectsociální sítěen
dc.subjectmarketingová kampaňen
dc.subjectkey success factoryen
dc.subjectInternetcs
dc.subjectsocial networkcs
dc.subjectmarketing campaignscs
dc.subjectkey success factorscs
dc.titleInternet a sociální sítě jako nástroje pro současné marketingové kampaněen
dc.title.alternativeInternet and Social Networks as a Tool for The Contemporary Marketing Campaignscs
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2011-09-20cs
dcterms.modified2011-09-22-09:43:16cs
thesis.disciplineEuropean Business and Financecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid41146en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 19:04:48en
sync.item.modts2020.03.31 16:02:59en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeŠimberová, Ivetaen
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (předseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEconomics and Managementcs
but.jazykangličtina (English)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record