Show simple item record

Marketing strategy

dc.contributor.advisorSchüller, Davidcs
dc.contributor.authorVolková, Natáliecs
dc.date.accessioned2019-04-04T01:02:31Z
dc.date.available2019-04-04T01:02:31Z
dc.date.created2018cs
dc.identifier.citationVOLKOVÁ, N. Marketingová strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.cs
dc.identifier.other109707cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/81270
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem vytvoření marketingové strategie pro nově vznikající restauraci. Nejprve je kladen důraz na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí vznikajícího podniku spolu s provedením marketingového výzkumu. Vlastní návrh obsahuje marketingovou strategii, určení časového hlediska, identifikaci možných rizik a opatření k jejich snížení a kalkulaci nákladů.cs
dc.description.abstractDiploma thesis deals with the proposal of creating a marketing strategy for the newly emerging company. First, the emphasis is on the analysis of the internal and external environment of the emerging company along with the conduct of marketing research. The proposal includes a marketing strategy, determination of the time perspective, identification of possible risks and measures for their reduction and cost calculation.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectBarrandovské terasycs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectBarrandov Terracesen
dc.subjectsituation analysisen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.titleMarketingová strategiecs
dc.title.alternativeMarketing strategyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2018-06-07cs
dcterms.modified2018-06-15-10:36:05cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid109707en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.12 20:16:59en
sync.item.modts2021.11.12 19:00:04en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeŠpecinger, Liborcs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Ing. Vít Kratina (místopředseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Otázky: Ing. Vít Kratina - Jaký je poměr udávaných nákladů na marketing vůči celkovému obratu? doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA - jak si podnik může udržet svoji pozici na trhu?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record