• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti

Proposal of Improving Company Marketing Communication

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (2.858Mb)
review_110290.html (9.017Kb)
Autor
Ďuránová, Lucie
Vedoucí práce
Kaňovská, Lucie
Oponent
Mráček, Pavel
Klasifikace
B
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá návrhem vedoucím ke zlepšení marketingové komunikace svatebního a společenského salonu Marion. V první části práce jsou popsána teoretická východiska. Následuje analytická část představující současnou situaci salonu s provedenými analýzami, které jsou shrnuty ve SWOT analýze. V poslední části jsou na jejím základě stanoveny návrhy zlepšující marketingovou komunikaci.
 
This diploma thesis deals with the proposal to improve the marketing communication of Marion's bridal and ball dresses salon. The first part describes the theoretical background. Next part is analytical, presenting the salon's current situation with the analyzes performed, which are summarized in the SWOT analysis. The last part provides suggestions for improving the salon´s marketing communication.
 
Klíčová slova
Marketing, marketingový mix, komunikační mix, internet, sociální sítě, Marketing, marketing mix, communication mix, internet, social networks
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Řízení a ekonomika podniku
Složení komise
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Hynek Peřina (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Termín obhajoby
2018-06-06
Průběh obhajoby
otázky oponenta - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Luňáček - Co se týká sociálních faktorů, jak graf č. 1 přímo souvisí s tématem práce a jak s ním budete dál pracovat? Co se týká ekonomických faktorů, jak míra inflace, růst HDP a míra nezaměstnanosti souvisí s tou prací, kterou řešíte? - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Peřina - Diverzita - není to další příležitost pro takový salon? Respekt k menšinám, přibývá i netradičních partnerských svazků. Není to také příležitost pro takový business? - zodpovězeno v plném rozsahu prof. Jurová - Zabývala jste se v práci také otázkou, co poskytované služby stojí jako celek? Svatba v atraktivním místě může být opravdu velmi nákladná - zodpovězeno v plném rozsahu doc. Konečná - Používáte fotografie od nevěst, které Vám poskytují. Jak máte vyřešenu ochranu osobních dat? - zodpovězeno v plném rozsahu
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/81279
Zdrojový dokument
ĎURÁNOVÁ, L. Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Kolekce
  • 2018 [384]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV