• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • русский 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti

Proposal of Improving Company Marketing Communication

Thumbnail
Открыть
final-thesis.pdf (2.858Mb)
review_110290.html (9.017Kb)
Автор
Ďuránová, Lucie
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Mráček, Pavel
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Tato diplomová práce se zabývá návrhem vedoucím ke zlepšení marketingové komunikace svatebního a společenského salonu Marion. V první části práce jsou popsána teoretická východiska. Následuje analytická část představující současnou situaci salonu s provedenými analýzami, které jsou shrnuty ve SWOT analýze. V poslední části jsou na jejím základě stanoveny návrhy zlepšující marketingovou komunikaci.
 
This diploma thesis deals with the proposal to improve the marketing communication of Marion's bridal and ball dresses salon. The first part describes the theoretical background. Next part is analytical, presenting the salon's current situation with the analyzes performed, which are summarized in the SWOT analysis. The last part provides suggestions for improving the salon´s marketing communication.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, komunikační mix, internet, sociální sítě, Marketing, marketing mix, communication mix, internet, social networks
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Hynek Peřina (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of defence
2018-06-06
Process of defence
otázky oponenta - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Luňáček - Co se týká sociálních faktorů, jak graf č. 1 přímo souvisí s tématem práce a jak s ním budete dál pracovat? Co se týká ekonomických faktorů, jak míra inflace, růst HDP a míra nezaměstnanosti souvisí s tou prací, kterou řešíte? - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Peřina - Diverzita - není to další příležitost pro takový salon? Respekt k menšinám, přibývá i netradičních partnerských svazků. Není to také příležitost pro takový business? - zodpovězeno v plném rozsahu prof. Jurová - Zabývala jste se v práci také otázkou, co poskytované služby stojí jako celek? Svatba v atraktivním místě může být opravdu velmi nákladná - zodpovězeno v plném rozsahu doc. Konečná - Používáte fotografie od nevěst, které Vám poskytují. Jak máte vyřešenu ochranu osobních dat? - zodpovězeno v plném rozsahu
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/81279
Source
ĎURÁNOVÁ, L. Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Collections
  • 2018 [384]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

ВойтиРегистрация

Статистика

Просмотр статистики использования

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV