• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Deutsch 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Spokojenost zákazníků

Customer Satisfaction

Thumbnail
Öffnen
final-thesis.pdf (1.715Mb)
review_109772.html (6.193Kb)
Autor
Němec, Filip
Advisor
Schüller, David
Referee
Sehnal, Stanislav
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Cílem diplomové práce je zhodnocení spokojenosti zákazníků vybrané restaurace za pomoci Porterovy analýzy, SWOT analýzy, analýzy marketingového mixu, shlukové a regresní analýzy a testu kontingence a návrh opatření, která povedou ke zlepšení její úrovně. Práce se dělí na tři základní části - teoretickou, analytickou a návrhovou. První část popisuje teoretická východiska v oblasti spokojenosti zákazníka. Například to, jak se spokojenost měří a jak se zákazník chová. Následná analytická část se zaměřuje na vyhodnocení spokojenosti zákazníků dané restaurace a interpretaci výsledků. V poslední části práce jsou vzhledem k výsledkům analýz navržena nová opatření, která povedou ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků restaurace.
 
The aim of this master thesis is analysing customer satisfaction of restaurant company by Porters analysis, SWOT analysis, marketing mix analysis, cluster and regression analysis and contingency test and draft measures which will lead to improvement of her level. The thesis consists of three parts - theoretical, analytical and proposal. The first part describes theoretical resources in area of customer satisfaction. For example, how satisfaction is measured and how the customer behaves. The aim of practical part is to evaluate the customer satisfaction in the choosen restaurant and interpretation of calculated results. In the last part of this work, there are proposed new disposals in view of results of analysis, which will lead to improvement of total customer satisfaction of the restaurant.
 
Keywords
marketing služeb, spokojenost zákazníka, chování zákazníka, marketingový výzkum, dotazník, marketing of services, customer satisfaction, customer behavior, marketing Research, questionnaire
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) Ing. Radim Vlček (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of defence
2018-06-06
Process of defence
otázky vedoucího: zodpovězeno otázky oponenta: zodpovězeno doc. Chlebovský: Kolik peněz celkem vaše návrhy stojí a jaké jsou tržby společnosti? Dokážete odhadnout denní tržby? zodpovězeno Ing. Vlček: Myslíte si, že číšník díky školení bude lepší ve své práci? Nebylo by lepší, propustit zaměstnance a přijmout takové, kteří školení nepotřebují? zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/81287
Source
NĚMEC, F. Spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Collections
  • 2018 [384]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

EinloggenRegistrieren

Statistik

Benutzungsstatistik

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV