Zvyšování efektivity marketingových aktivit pomocí experimentálních metod

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Práca analyzuje správanie zákazníkov Kiwi.com, celosvetovej online platformy pre nákup leteniek, predstavuje a testuje návrhy na marketingové zmeny s cieľom zvýšiť konverzie v rámci jednotlivých zákazníckych segmentov. Efektivita behaviorálnych zásahov je meraná pomocou A/B testovania, experimentálneho nástroja online marketingu. Ďalej práca rozoberá návrhy na budúce vlastnosti produktu a marketingovo-behaviorálne zásahy.
The thesis analyses the customer behavior of Kiwi.com, a global online retail company for booking flights and proposes marketing interventions to increase the conversion rates in various customer segments. The effectiveness of new behavioral interventions is tested against current marketing efforts using experimental A/B methods. Additionally, areas for further improvements are explored and a design of future product features and marketing behavioral interventions is proposed.
Description
Citation
LORKOVÁ, K. Zvyšování efektivity marketingových aktivit pomocí experimentálních metod [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (předseda) Ing. Eduard Palíšek, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-08
Defence
otázky vedoucího - zodpovězeno v plném rozsahu otázky oponenta - zodpovězeno v plném rozsahu doc. Putnová - Jakým způsobem se dá zabránit tomu, aby zákazník nebyl obtěžován trvalou nabídkou? - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Palíšek - Na základě čeho jste generovala podněty, které jste potom testovala v rámci A/B testingu - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Palíšek - Definujete tady budoucí opatření, která jsou svým způsobem v rozporu se závěry Vaší analýzy. Z čeho usuzujete, že je zákazník citlivý na vývoj ceny? - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Palíšek - Proč nemáte nějaký sumář, k čemu jste na konci došla? Proč jste zvolila právě tato opatření? - zodpovězeno v plném rozsahu
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO