• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • українська 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zvyšování efektivity marketingových aktivit pomocí experimentálních metod

Increasing the Effectiveness of Marketing Effort by Experimental Testing Methods

Thumbnail
Переглянути
final-thesis.pdf (3.468Mb)
review_112029.html (7.909Kb)
Автор
Lorková, Kristína
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Luhan, Jan
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Práca analyzuje správanie zákazníkov Kiwi.com, celosvetovej online platformy pre nákup leteniek, predstavuje a testuje návrhy na marketingové zmeny s cieľom zvýšiť konverzie v rámci jednotlivých zákazníckych segmentov. Efektivita behaviorálnych zásahov je meraná pomocou A/B testovania, experimentálneho nástroja online marketingu. Ďalej práca rozoberá návrhy na budúce vlastnosti produktu a marketingovo-behaviorálne zásahy.
 
The thesis analyses the customer behavior of Kiwi.com, a global online retail company for booking flights and proposes marketing interventions to increase the conversion rates in various customer segments. The effectiveness of new behavioral interventions is tested against current marketing efforts using experimental A/B methods. Additionally, areas for further improvements are explored and a design of future product features and marketing behavioral interventions is proposed.
 
Keywords
experiment, analýza dát, A/B testovanie, online marketing, správanie zákazníka, experiment, data analysis, A/B testing, online marketing, customer behavior
Language
slovenština (Slovak)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (předseda) Ing. Eduard Palíšek, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2018-06-08
Process of defence
otázky vedoucího - zodpovězeno v plném rozsahu otázky oponenta - zodpovězeno v plném rozsahu doc. Putnová - Jakým způsobem se dá zabránit tomu, aby zákazník nebyl obtěžován trvalou nabídkou? - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Palíšek - Na základě čeho jste generovala podněty, které jste potom testovala v rámci A/B testingu - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Palíšek - Definujete tady budoucí opatření, která jsou svým způsobem v rozporu se závěry Vaší analýzy. Z čeho usuzujete, že je zákazník citlivý na vývoj ceny? - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Palíšek - Proč nemáte nějaký sumář, k čemu jste na konci došla? Proč jste zvolila právě tato opatření? - zodpovězeno v plném rozsahu
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/81293
Source
LORKOVÁ, K. Zvyšování efektivity marketingových aktivit pomocí experimentálních metod [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Collections
  • 2018 [384]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок | Theme by @mire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок | Theme by @mire NV