Marketingový mix podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingového mixu restaurace Sherwood. V teoretické části jsou uvedeny definice základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Analytická část práce obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a analýzu současného marketingového mixu společnosti. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěrečné části uvedeny možné návrhy na zlepšení marketingového mixu.
The diploma thesis focuses on the design of marketing mix of restaurant Sherwood. The theoretical part defines the basic terms of marketing and marketing mix. The analytical part of the thesis includes an analysis of the external and internal environment and analysis of the current marketing mix of the company. Based on the results found the final part contains suggestions for improvement of the marketing mix.
Description
Citation
BILÍK, T. Marketingový mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) RNDr. Petr Střelec (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)
Date of acceptance
2018-06-07
Defence
otázky oponenta: odpovězeno prof. Ing. Marie Jurová, CSs.: Procesní mapa Vás nenapadla? Odpovězeno. RNDr. Petr Střelec: Jak jste dospěl k tomu, jaké budú zisky? Odpovězeno. doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D.: SWOT analýza - bodové hodnocení jste přidelil sám? Odpovězeno. Ing. Josef Veselý, CSc.: Analýza procesů - dělal jste si nejaké schéma? Odpovězeno.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO