Návrh strategie rozvoje podniku působícího ve městě Prostějov
Proposal of Strategy development of a Company Operating in the City of Prostějov
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá návrhem strategie rozvoje Vinotéky Jaroslav Rek, která sídlí v Prostějově. Práce analyzuje podnik a jeho okolí s účelem zjištění jeho postavení na trhu a určení konkurenční výhody. Obsahuje takové navržené změny, které by při implementaci do podniku vedly ke zlepšení jeho dosavadního postavení mezi konkurenty. The purpose of this diploma thesis is a proposal development strategy of the Vinoteka Rek, which is based in Prostějov. Analysis conducted was aimed at research of internal company resources and external environment. The results of the analysis show market position and identifies source of competitive advantage. Diploma thesis contains such proposed changes that would lead to an improvement of its existing position among the competitors.
Klíčová slova
strategie rozvoje, maloobchod s prodejem vín, dotazníkové šetření, rozvoj, rodinný podnik, marketingový průzkum, strategy of company development, wine retailing, questionnaire survey, development, family business, marketing researchJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Řízení a ekonomika podnikuSložení komise
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) Ing. Karel Kuba, DiS. (místopředseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)Termín obhajoby
2018-06-06Průběh obhajoby
otázky vedoucí - odpovězeno otázka oponentky - odpovězeno Ing. Hornungová - Z analytické části práce není patrné, kterou konkrétní likviditu počítáte. Vysvětelete, o kterou likviditu se jedná. Má vybraná společnost stálá aktiva? - částečně odpovězeno doc. Zich - Kde máte naplněné cíle práce, kde máte uvedenou strategii rozvoje? Obecně ji popište. - neodpovězeno doc. Zich - Co jsou to strategické cíle a jaké Vy konkrétně strategické cíle navrhujete pro firmu? - neodpovězeno doc. Zicha - Co je to pro Vás identita firmy a brand? - neodpovězeno Ing. Milichovský - V oborové analýze máte uvedeno, že na daný trh neexistují žádné bariéry vstupu do tohoto odvětví. Opravdu neexistují žádné bariéry vstupu do odvětví? - částečně odpovězeno Ing. Milichovský - V čem firmu ovlivňuje obchodní zákoník? - částečně odpovězeno doc. Doskočil - Definujte metody zpracování dotazníkového šetření. - neodpovězenoVýsledek obhajoby
práce nebyla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/81322Zdrojový dokument
OBOŘILOVÁ, T. Návrh strategie rozvoje podniku působícího ve městě Prostějov [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.Kolekce
- 2018 [384]