Marketingová strategie

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro Tenisovou halu ROCI. Teoretická část se zaměřuje na problematiku týkající se marketingu, marketingové strategie a marketingového mixu. Obsažena je také oblast vytváření analýz hodnotících vnější a vnitřní prostředí podniku. Analytická část popisuje stávající situaci. Na základě provedeného marketingového výzkumu formou dotazníků jsou následně formulována taková doporučení, která slouží pro sestavení vhodné marketingové strategie.
The main goal of this thesis is to design marketing strategy for a Tennis hall ROCI. Theoretical part focuses on the issues of marketing, marketing strategy and marketing mix. There is also included a creation of the analysis evaluating external and internal company environment. The current situation is described in the analytical part. The appropriate recommendations, and suitable marketing strategies, are defined and based on a marketing research done trough questionnaires.
Description
Citation
POSPÍŠILÍKOVÁ, V. Marketingová strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) Ing. Radim Vlček (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-06
Defence
otázky vedoucího: zodpovězeno doc. Chlebovský: Jaké jsou roční tržby společnosti? zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO