Pojezdový mechanismus mostového jeřábu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Cílem diplomové práce je navrhnout náhradu centrálního pohonu pojezdu mostového jeřábu za pohony dislokované. Jedná se o klešťový jeřáb o nosnosti 63t, umístěný uvnitř haly. V práci je proveden funkční výpočet dvou druhů pohonu, k nim přiřazených druhů brzd a spojovacího členu. Následně je proveden pevnostní výpočet nového uložení zvoleného typu mechanismů a vybraných komponent. Celek vede k výstupu, kterým je výkresová dokumentace.
The aim of this master thesis is to design replacing the central drive of the overhead crane with dislocated drives. It´s a tong crane with the lifting capacity of 63 tons, located inside the hall. In the thesis is processed functional calculation of two types of drives, the associated types of brakes and the coupling element. Next there is a strength control of a new mechanism seat and a selected components. This whole leads to the output, which is the drawing documentation.
Description
Citation
ŽID, M. Pojezdový mechanismus mostového jeřábu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Automobilní a dopravní inženýrství
Comittee
doc. Ing. Miroslav Škopán, CSc. (předseda) doc. Ing. Jiří Malášek, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Břetislav Mynář, CSc. (člen) Ing. Jiří Špička, CSc. (člen) Ing. Jiří Štoček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-11
Defence
Diplomant obhájil svou závěrečnou práci a odpoveděl na dotazy vedoucího práce, oponenta, a členů zkušební komise.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO