Strategie budování značky podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na stanovení strategie budování značky podniku StarkGlass, který se zaměřuje na online prodej ochranných fólií pro mobilní telefony. Práce zkoumá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy ke zlepšení a pro určení budoucí strategie budování značky StarkGlass.
This diploma thesis focuses on the determination of StarkGlass brand strategy, which focuses on the online sale of protective films for mobile phones. The work explores the experience of the existing customers of the brand, which is then used for proposals for improvement and for the determination of the future StarkGlass branding strategy.
Description
Citation
BOTEK, A. Strategie budování značky podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Petr Suchánek, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-07
Defence
otázky vedoucího: zodpovězeno otázky oponenta: zodpovězeno Ing. Mráček: Jaká je životnost produktu? zodpovězeno Ing. Mráček: Pokud se zákazníkovi s produktem něco stane, koupí si stejnou značku? zodpovězeno Ing. Mráček: Co je vše zahrnuto v nákladech na reklamní agenturu? zodpovězeno doc. Suchánek: Jaký podklad vám sloužil pro vytváření otázek a vah u SWOT analýzy? zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO