• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikačního mixu pro prodej potravin

Proposal of Communication Mix for Food Goods

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (2.606Mb)
review_110737.html (6.444Kb)
Autor
Horáková, Pavla
Vedoucí práce
Novák, Petr
Oponent
Koudelková,, Petra
Klasifikace
B
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá problematikou komunikačního mixu u vybraného živnostníka, který zprostředkovává prodej potravin. Na základě teoretických poznatků byly provedeny analýzy současného stavu marketingové komunikace. Pomocí těchto analýz byly vytvořeny návrhy na zlepšení stávajícího komunikačního mixu obchodu s potravinami, který zvýší povědomí o obchodu, přiláká nové zákazníky a povede ke zvýšení tržeb.
 
The focus of this master thesis is the marketing communication mix for an enterpreneur, who runs a grocery store business. On the basis of the theoretical knowledge, the analyzis of the current state of marketing comunnication was conducted. Following this analyzis, suggestions have been made on how to improve the existing communication mix for the grocery store, which will increase business awareness, attract new customers and lead to increased sales.
 
Klíčová slova
Marketing, marketingový mix, komunikace, komunikační mix, zákazník, Marketing, marketing mix, communication, communication mix, customer
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Řízení a ekonomika podniku
Složení komise
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Jiří Michele (místopředseda) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2018-06-07
Průběh obhajoby
Otázky vedoucího práce: odpovězeno Otázky oponenta práce: odpovězeno Ing. Michele: Jak by se projevila uvedená hrozba z analýzy SWOT, nepříznivá ekonomická situace v ČR, ve zkoumaném obchodě? - odpovězeno Doc. Lajtkepová: Jak zlepší rozdávání reklamních předmětů velikost nakupniho skosiku?
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/81526
Zdrojový dokument
HORÁKOVÁ, P. Návrh komunikačního mixu pro prodej potravin [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Kolekce
  • 2018 [363]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV