• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikačního mixu pro prodej potravin

Proposal of Communication Mix for Food Goods

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.606Mb)
review_110737.html (6.444Kb)
Author
Horáková, Pavla
Advisor
Novák, Petr
Referee
Koudelková,, Petra
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá problematikou komunikačního mixu u vybraného živnostníka, který zprostředkovává prodej potravin. Na základě teoretických poznatků byly provedeny analýzy současného stavu marketingové komunikace. Pomocí těchto analýz byly vytvořeny návrhy na zlepšení stávajícího komunikačního mixu obchodu s potravinami, který zvýší povědomí o obchodu, přiláká nové zákazníky a povede ke zvýšení tržeb.
 
The focus of this master thesis is the marketing communication mix for an enterpreneur, who runs a grocery store business. On the basis of the theoretical knowledge, the analyzis of the current state of marketing comunnication was conducted. Following this analyzis, suggestions have been made on how to improve the existing communication mix for the grocery store, which will increase business awareness, attract new customers and lead to increased sales.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, komunikace, komunikační mix, zákazník, Marketing, marketing mix, communication, communication mix, customer
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Jiří Michele (místopředseda) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)
Date of defence
2018-06-07
Process of defence
Otázky vedoucího práce: odpovězeno Otázky oponenta práce: odpovězeno Ing. Michele: Jak by se projevila uvedená hrozba z analýzy SWOT, nepříznivá ekonomická situace v ČR, ve zkoumaném obchodě? - odpovězeno Doc. Lajtkepová: Jak zlepší rozdávání reklamních předmětů velikost nakupniho skosiku?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/81526
Source
HORÁKOVÁ, P. Návrh komunikačního mixu pro prodej potravin [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Collections
  • 2018 [363]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV