Show simple item record

Proposal of Communication Mix for Food Goods

dc.contributor.advisorNovák, Petrcs
dc.contributor.authorHoráková, Pavlacs
dc.date.accessioned2019-04-03T21:39:46Z
dc.date.available2019-04-03T21:39:46Z
dc.date.created2018cs
dc.identifier.citationHORÁKOVÁ, P. Návrh komunikačního mixu pro prodej potravin [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.cs
dc.identifier.other110737cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/81526
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou komunikačního mixu u vybraného živnostníka, který zprostředkovává prodej potravin. Na základě teoretických poznatků byly provedeny analýzy současného stavu marketingové komunikace. Pomocí těchto analýz byly vytvořeny návrhy na zlepšení stávajícího komunikačního mixu obchodu s potravinami, který zvýší povědomí o obchodu, přiláká nové zákazníky a povede ke zvýšení tržeb.cs
dc.description.abstractThe focus of this master thesis is the marketing communication mix for an enterpreneur, who runs a grocery store business. On the basis of the theoretical knowledge, the analyzis of the current state of marketing comunnication was conducted. Following this analyzis, suggestions have been made on how to improve the existing communication mix for the grocery store, which will increase business awareness, attract new customers and lead to increased sales.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectcustomeren
dc.titleNávrh komunikačního mixu pro prodej potravincs
dc.title.alternativeProposal of Communication Mix for Food Goodsen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2018-06-07cs
dcterms.modified2018-06-15-10:38:22cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid110737en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 03:25:30en
sync.item.modts2020.03.31 21:27:43en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeKoudelková,, Petracs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Jiří Michele (místopředseda) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího práce: odpovězeno Otázky oponenta práce: odpovězeno Ing. Michele: Jak by se projevila uvedená hrozba z analýzy SWOT, nepříznivá ekonomická situace v ČR, ve zkoumaném obchodě? - odpovězeno Doc. Lajtkepová: Jak zlepší rozdávání reklamních předmětů velikost nakupniho skosiku?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record