Návrh na zlepšení marketingového mixu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Obsahem této diplomové práce je zaměření se na zlepšení marketingového mixu malého Studia, které se zabývá cvičením. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se zabývá teoretickými východisky z oblasti marketingu. Analytická část zahrnuje popis rozvíjejícího se podniku a jeho současnou situaci. Součástí této kapacity je také dotazníkové šetření. Dále následuje část, která se věnuje vlastním návrhům na zlepšení celkového chodu Studia.
The content of this diploma thesis is focused on improving the marketing mix of the small organization,which deals with the exercise. The work is divided into three parts. The theoretical part deals with theoretical background in marketing. The analytical part includes the description of the developing business and its current situation. The last part is devoted to own proposals for improving of the overall running for the Studio.
Description
Citation
PŘIBYLOVÁ, V. Návrh na zlepšení marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-11
Defence
otázky oponenta - odpovězeno Ing. Hornungová - Jak je vyčíslena mzda pro lektora firmy? - odpovězeno doc. Myšková - V práci máte uvedenou matici rizik. Vysvětlete, jak by firma měla přistoupit ke dvěma největším rizikům, které v matici máte, a jaká opatření by firma měla zvolit. - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO