Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti

No Thumbnail Available
Date
Authors
Jandová, Zuzana
ORCID
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Jeřábková, Ivana
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků. Konkrétně analyzuje spokojenost zákazníků s poskytovanými službami přístupu k síti internet od společnosti network24 s.r.o. Na základě teoretických poznatků je provedena nejprve analýza společnosti a následně výzkum spokojenosti jejich zákazníků. Součástí práce jsou také návrhy, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků či ke zvýšení počtu zákazníků.
This Diploma thesis deals with customer satisfaction. Specifically it analyses customer satisfaction with services provided by Internet access from network24 Ltd. Based on theoretical knowledge was at first conducted analysis of the company and then customer satisfaction survey. This thesis also includes proposals to improve customer satisfaction and to increase the number of customers.
Description
Citation
JANDOVÁ, Z. Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) doc. Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2011-06-15
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO