• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix podniku

Marketing Mix of a Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (5.500Mb)
review_110743.html (7.192Kb)
Author
Koblerová, Eliška
Advisor
Novák, Petr
Referee
Bittnerová, Alice Hemerková
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tématem závěrečné práce je „Marketingový mix podniku“. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teorii. Ve druhé kapitole je zpracovávána současná situace podniku pomocí marketingových analýz. Třetí kapitola se věnuje návrhům na řešení, které jsou vytvořené na základě získaných informací v předchozích kapitolách. Jedná se o návrhy na změny marketingového mixu.
 
The topic of bachelor thesis is „Marketing mix of a company“. Thesis is divided into three main chapters. First chapter includes theory. The second chapter processes current situation in the company using marketing analyses. Third chapter shows my suggestions for improvement, which are created from the acquired information from previous chapters. These are suggestions for a changes of marketing mix.
 
Keywords
marketingový mix, cena, propagace, distribuce, produkt, textilní průmysl, výšivky, marketing mix, price, publicity, place, product, textile industry, embroidery
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Petr Rozmahel, Ph.D. (místopředseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)
Date of defence
2018-06-14
Process of defence
otázka vedoucího práce - odpovězeno v plném rozsahu Ing. Hanušová: Na straně 45 v tabulce 4 říkáte, že se jedná o kalkulaci ceny. Co tam dle Vašeho názoru chybí? - odpovězeno částečně Ing. Hanušová: Jaký je rozdíl mezi ziskem a marží? - odpovězeno částečně Ing. Juřica: V cíli práce máte navýšení počtu zákazníků, ale v návrzích máte zvýšení tržeb. Může se stát, že budou vyšší tržby ale nezvýší se počet zákazníků? - odpovězeno v plném rozsahu
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/82712
Source
KOBLEROVÁ, E. Marketingový mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Collections
  • 2018 [394]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV