Marketingový mix vybraného vinařství

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem vinařství Víno Botur. Stěžejními body práce jsou analýza a rozvoj marketingového mixu. Návrhová část se poté zaměřuje na konkrétní návrhy, které vychází z provedených analýz.
This thesis deals with the marketing mix of the Vino Botur winary. The main points are analysis and developing the marketing mix. The design part then focuses on a specific suggestions that are based on the performed analyzes.
Description
Citation
SUKUP, T. Marketingový mix vybraného vinařství [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (předseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (místopředseda) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-14
Defence
otázky vedoucího - nejsou otázky oponenta - zodpovězeno doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA: Je společnost personálně připravena na Vámi navrhovanou, tolik odlišnou, činnost? Uvažoval jste nad finančními přínosy, pokud bude - dle Vašeho návrhu - tuto činnost společnost outsourcovat? - B doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D.: Jak jste určil náklady na jednotlivé produkty uvedené na str. 69? Co zahrnuje poplatek za přestavbu interiéru uvedený v kalkulaci produktu "degustace na vodě"? - B Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D.: Pro jak velkou skupinu jsou v práci vyčísleny náklady na degustaci vína? - B
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO