Show simple item record

Proposal of Communication Mix in the Selected Company

dc.contributor.advisorMilichovský, Františekcs
dc.contributor.authorMatoušková, Petracs
dc.date.accessioned2018-10-21T17:20:27Z
dc.date.available2018-10-21T17:20:27Z
dc.date.created2018cs
dc.identifier.citationMATOUŠKOVÁ, P. Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.cs
dc.identifier.other110976cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/82894
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je návrh komunikačního mixu pro mnou vybraný podnik NOVAline, s. r. o., který provozuje kamennou prodejnu i e-shop, a který se hlavně zaměřuje na prodej dekorací a nábytku. Obsahuje podrobnou analýza současného stavu, stanovení možných nedostatků a sestavení návrhu nového komunikačního mixu. Nový komunikační mix by měl vylepšit postavení na trhu a přilákat nové zákazníky. Teoretická část je zaměřená na základní pojmy marketingového prostředí, marketingového mixu a komunikace.cs
dc.description.abstractThe subject and scope of my thesis is proposal of a communication mix for the shop and e-shop, which mainly operates is the current state analysis of a company in order to discover its core problems, which could be remedied by otimizing the current or drawing up a new marketing communication mix. The theoretical part of the thesis deals with basic marketing terminology.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.titleNávrh komunikačního mixu ve vybraném podnikucs
dc.title.alternativeProposal of Communication Mix in the Selected Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2018-06-15cs
dcterms.modified2018-06-22-12:22:50cs
thesis.disciplineEkonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid110976en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.12 15:06:32en
sync.item.modts2021.11.12 14:12:22en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeSkálová, Martinacs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marie Paseková, Ph.D. (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen)cs
but.defenceProč byla zvolena částka na propagaci ve výši 30 tis. CZK? Zodpovězeno Který z návrhů je klíčový a proč? Zodpovězeno Jsou pro firmu akceptovatelné a bude je prakticky využívat? Zodpovězeno Prof. Kocmanová – Jak bylo zpracováno a následně využito dotazníkové šetření? Zodpovězeno Na jakou skupinu je zaměřený sortiment bytového textilu? Zodpovězeno RNDr. Chvátalová – V rámci věrnostní karty, není sleva 150 CZK vysoká? Zodpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record