Využití marketingu v podniku s ubytovacími službami
The Using of Marketing in the Company providing Accommodation
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Výchorec, TomášGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Základním předmětem této bakalářské práce „Využití marketingu v podniku s ubytovacími službami“ je provedení analýzy současného stavu marketingové stránky podniku a za použití vhodných nástrojů návrh vhodného marketingového řešení pro zefektivnění marketingové situace apartmánu. Smyslem je analyzovat současný stav marketingového řešení Apartmánu Magura 37 - DONOVALY a na základě výstupů provedených analýz navrhnout opatření, které zajistí udržení stávajících zákazníků, ale především přilákají potencionální zákazníky a zvýší povědomí o apartmánu. This bachelor thesis is focused on analyzing marketing situation of Mountain Apartman Magura 37 - DONOVALY. It is implemented on analysis methods and the main purpose is evaulating the current situation of the marketing situation of apartman. According to the results of analysis, bachelor thesis gives a proposal of retaining of current customers and also increasing new customers and increasing the apartman awareness.
Keywords
Marketing, služby, marketing služeb, marketingový mix, komunikační mix, Marketing, services, marketing of services, marketing mix, marketing communicationLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (předseda) doc. Ing. Jiří Beneš, CSc. (místopředseda) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen)Date of defence
2018-06-18Process of defence
otázky oponenta: zodpovězeno doc. Beneš: Jakou máte představu o velikosti investice do postele? zodpovězeno doc. Beneš: Bude mít provedení investice dopad na tržby? zodpovězeno doc. Beneš: Jste si vědom rozdílností ohledně DPH u nás a na Slovensku? zodpovězeno Ing. Bočková: Jakou máte představu o návratnosti investice do apartmánu? zodpovězeno doc. Mikulec: Můžete říci více informací o apartmánech? Máte v práci uvedeno, co vše apartmány obsahují? zodpovězeno doc. Mikulec: Máte v práci uvedenou strukturu vytíženosti apartmánu v jednotlivých měsících? zodpovězeno doc. Mikulec: Jaké byly počáteční investice na apartmán? zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/83176Source
KADUBEC, K. Využití marketingu v podniku s ubytovacími službami [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.Collections
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...