• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza procesů ve firmě za účelem optimalizace CRM systému ve vybrané společnosti

Analysis of Processes of Selected Company in Order to Optimise its CRM System

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.561Mb)
review_110609.html (6.307Kb)
Author
Částek, Marek
Advisor
Klčová, Hana
Referee
Sodomka, Petr
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zabývá analýzou a optimalizací CRM (systému pro řízení vztahů se zákazníky) vybrané společnosti, vyvíjeného na míru externí firmou. Teoretická část se zaobírá definicí principu řízení vztahů se zákazníky a CRM systémy jako takovými. V analytické části práce je provedeno zhodnocení současného stavu CRM ve společnosti. Na základě analýz pak budou navrženy možné změny a opatření pro zlepšení využití systému.
 
This bachelor's thesis aims to analyse and optimize custom CRM system (customer relationship management system) of selected company. The theoretical part deals with the definition of customer relationship management and CRM systems as such. The analytical part of the thesis analyses the current state of CRM in the company. Based on this analysis, possible changes and measures will be proposed to improve the use of the system.
 
Keywords
Informační systém, analýza informačního systému, IS, CRM, řízení vztahů se zákazníky, Information system, Information system analysis, IS, CRM, customer relationship management
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Manažerská informatika
Composition of Committee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) doc. RNDr. Zdeněk Karpíšek, CSc. (místopředseda) Ing. Hana Klčová, Ph.D. (člen) Ing. Vilém Jordán (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)
Date of defence
2018-06-18
Process of defence
Otázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/83421
Source
ČÁSTEK, M. Analýza procesů ve firmě za účelem optimalizace CRM systému ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Collections
  • 2018 [394]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV