Analýza procesů ve firmě za účelem optimalizace CRM systému ve vybrané společnosti
Analysis of Processes of Selected Company in Order to Optimise its CRM System
Abstract
Bakalářská práce se zabývá analýzou a optimalizací CRM (systému pro řízení vztahů se zákazníky) vybrané společnosti, vyvíjeného na míru externí firmou. Teoretická část se zaobírá definicí principu řízení vztahů se zákazníky a CRM systémy jako takovými. V analytické části práce je provedeno zhodnocení současného stavu CRM ve společnosti. Na základě analýz pak budou navrženy možné změny a opatření pro zlepšení využití systému. This bachelor's thesis aims to analyse and optimize custom CRM system (customer relationship management system) of selected company. The theoretical part deals with the definition of customer relationship management and CRM systems as such. The analytical part of the thesis analyses the current state of CRM in the company. Based on this analysis, possible changes and measures will be proposed to improve the use of the system.
Keywords
Informační systém, analýza informačního systému, IS, CRM, řízení vztahů se zákazníky, Information system, Information system analysis, IS, CRM, customer relationship managementLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Manažerská informatikaComposition of Committee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) doc. RNDr. Zdeněk Karpíšek, CSc. (místopředseda) Ing. Hana Klčová, Ph.D. (člen) Ing. Vilém Jordán (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)Date of defence
2018-06-18Process of defence
Otázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/83421Source
ČÁSTEK, M. Analýza procesů ve firmě za účelem optimalizace CRM systému ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.Collections
- 2018 [394]