Analýza procesů ve firmě za účelem optimalizace CRM systému ve vybrané společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zabývá analýzou a optimalizací CRM (systému pro řízení vztahů se zákazníky) vybrané společnosti, vyvíjeného na míru externí firmou. Teoretická část se zaobírá definicí principu řízení vztahů se zákazníky a CRM systémy jako takovými. V analytické části práce je provedeno zhodnocení současného stavu CRM ve společnosti. Na základě analýz pak budou navrženy možné změny a opatření pro zlepšení využití systému.
This bachelor's thesis aims to analyse and optimize custom CRM system (customer relationship management system) of selected company. The theoretical part deals with the definition of customer relationship management and CRM systems as such. The analytical part of the thesis analyses the current state of CRM in the company. Based on this analysis, possible changes and measures will be proposed to improve the use of the system.
Description
Citation
ČÁSTEK, M. Analýza procesů ve firmě za účelem optimalizace CRM systému ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) doc. RNDr. Zdeněk Karpíšek, CSc. (místopředseda) Ing. Hana Klčová, Ph.D. (člen) Ing. Vilém Jordán (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-18
Defence
Otázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO