• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikačního mixu pro zlepšení náboru

Proposal of a Communication Mix for improve recruitment

Thumbnail
View/Open
review_110381.html (10.80Kb)
final-thesis.pdf (7.632Mb)
Author
Chaloupková, Veronika
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Junas, Katarína
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se věnuje použití komunikačního mixu jako efektivního nástroje náboru zaměstnanců v konkrétní společnosti. Na základě teoretických poznatků a vykonaných analýz současného stavu náboru a propagace společnosti bylo navrhnuto několik řešení, které by měly zvýšit zájem uchazečů o pracovní pozice.
 
This bachelor thesis is concentrated on using communication mix as an effective tool to improve the recruitment of a specific company. Based on theoretical knowledge and executed analysis of the current state of the recruitment and the promotion of the company I proposed several solutions which should increase the interest in job offers.
 
Keywords
marketing, marketingový mix, komunikační mix, nábor, pohovor, reklama, SWOT analýza, Marketing, marketing mix, communication mix, recruitment, job interview, advertising, SWOT analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika a procesní management
Composition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) prof. Ing. Miroslav Píška, CSc. (místopředseda) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2018-06-19
Process of defence
Otázky oponenta - odpovězeno Otázky vedoucího - odpovězeno prof. Ing. Marie Jurová, CSc. - "Vysvětlete předmět podnikání společnosti: "sdílené služby"?" - odpovězeno prof. Ing. Miroslav Píška, CSc. - "Co je cílová skupina společnosti?" - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/83603
Source
CHALOUPKOVÁ, V. Návrh komunikačního mixu pro zlepšení náboru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Collections
  • 2018 [401]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV