Návrh komunikačního mixu pro zlepšení náboru
Proposal of a Communication Mix for improve recruitment
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Junas, KatarínaGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se věnuje použití komunikačního mixu jako efektivního nástroje náboru zaměstnanců v konkrétní společnosti. Na základě teoretických poznatků a vykonaných analýz současného stavu náboru a propagace společnosti bylo navrhnuto několik řešení, které by měly zvýšit zájem uchazečů o pracovní pozice. This bachelor thesis is concentrated on using communication mix as an effective tool to improve the recruitment of a specific company. Based on theoretical knowledge and executed analysis of the current state of the recruitment and the promotion of the company I proposed several solutions which should increase the interest in job offers.
Keywords
marketing, marketingový mix, komunikační mix, nábor, pohovor, reklama, SWOT analýza, Marketing, marketing mix, communication mix, recruitment, job interview, advertising, SWOT analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika a procesní managementComposition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) prof. Ing. Miroslav Píška, CSc. (místopředseda) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)Date of defence
2018-06-19Process of defence
Otázky oponenta - odpovězeno Otázky vedoucího - odpovězeno prof. Ing. Marie Jurová, CSc. - "Vysvětlete předmět podnikání společnosti: "sdílené služby"?" - odpovězeno prof. Ing. Miroslav Píška, CSc. - "Co je cílová skupina společnosti?" - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/83603Source
CHALOUPKOVÁ, V. Návrh komunikačního mixu pro zlepšení náboru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.Collections
- 2018 [401]