Návrh marketingové strategie značky Schwarzwolf outdoor

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
V diplomové práci je popsán návrh marketingové strategie společnosti iMi Partner, a.s. pro vstup vlastní produktové značky Schwarzwolf outdoor na nové trhy. Návrhová část obsahuje souhrn opatření pro docílení expanze produktu na nové trhy a posílení značky. Návrhu předchází strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Část této práce je věnována problematice marketingu jako jejímu teoretickému východisku.
The thesis describes a proposal of iMi Partner, a.s. marketing strategies for entering new markets with Schwarzwolf outdoor brand. The proposal section contains a summary measure for the achievement of expanding the product into new markets and for strengthening the brand. The proposed section is preceded by a strategic analysis of external and internal environment of the company. Part of this work is devoted to the marketing as its theoretical starting point.
Description
Citation
JAROŠ, M. Návrh marketingové strategie značky Schwarzwolf outdoor [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) Ing. Pavla Břečková, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen)
Date of acceptance
2011-06-14
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO