Now showing items 36-55 of 161

  • Efektivní komunikace v multi-GPU systémech 

    Špeťko, Matej
    Po predstavení CUDA technológie od Nvidie možu byť na grafických kartách počítané všeobecné výpočty. Grafické karty sú v podstate paralelné procesory s vysokým výpočtovým výkonom. Moderné superpočítače bývajú vybavené ...
  • Efektivní komunikace v multi-GPU systémech 

    Špeťko, Matej
    Po predstavení CUDA technológie od Nvidie môžu byť na grafických kartách počítané všeobecné výpočty. Grafické karty sú v podstate paralelné procesory s vysokým výpočtovým výkonom. Moderné superpočítače bývajú vybavené ...
  • Efektivní využití omezeného herního prostoru 

    Brestič, Tomáš
    Zařízení pro virtuální realitu (VR), která jsou již dnes dostupná běžným spotřebitelům, umožňují pohyb uživatele po virtuální scéně na základě sledování jeho fyzického pohybu ve skutečném světě. S použitím takové metody ...
  • Electric Guitar to MIDI Conversion 

    Klčo, Michal
    Automatický přepis hudby a odhad vícero znějících tónu jsou stále výzvou v oblasti dolování informací z hudby. Moderní systémy jsou založeny na různých technikách strojového učení pro dosažení co nejpřesnějšího přepisu ...
  • Evoluční optimalizace konvolučních neuronových sítí 

    Roreček, Pavel
    Tato diplomová práce se zabývá problematikou neuronových sítí se zaměřením na sítě konvoluční (CNN) a evoluční optimalizací v kontextu neuronových sítí. Z existujících knihoven pro modelování CNN byla po analýze vybrána ...
  • Forenzní analýza malware 

    Král, Benjamin
    Tato diplomová práce popisuje metody a postupy používané při forenzní analýze malware, včetně metod statické i dynamické analýzy malware. S využitím popisovaných metod je poté navrhnut nástroj určený k užívání bezpečnostními ...
  • Forenzní analýza těžebních serverů kryptoměn 

    Kelečéni, Jakub
    Táto práca sa zaoberá problematikou ťažby kryptomien, so zameraním na analýzu komunikácie medzi baníkom a serverom. Teoreticky spracúva základné princípy kryptomien, ich ťažbu a komunikačné protokoly pri nej využívané. ...
  • Framework pro předzpracování dopravních dat pro zjištění semantických míst 

    Ostroukh, Anna
    Cílem práce je vytvoření přehledu o existujících přístupech pro předzpracování dopravních dat se zaměřením na objevování sémantických trajektorií a návrh a vývoj rámce, který integruje dopravní data z GPS senzorů se ...
  • Generátor herní mapy galaxie 

    Březina, Karel
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací procedurálního generátoru galaxie pro využití v počítačových hrách nebo simulacích. Součástí je také implementace demonstrační aplikace, která ukazuje možný způsob využití ...
  • Generátor hudby a zvukové efekty 

    Vaňků, Nikita
    Cílem práce je zpracovat návrh digitalního syntetizátoru a modulátoru na vestavěném sys- tému. Práce nejdříve existující digitální syntetizéry a modulátory ve vestavěných systémech a následně se věnuje návrhu možného ...
  • Geometrické sémantické genetické programování 

    Končal, Ondřej
    Tato práce se zabývá převodem řešení získaného geometrickým sémantickým genetickým programováním (GSGP) na instanci kartézského genetického programování (CGP). GSGP se ukázalo jakožto kvalitní při tvorbě složitých matematických ...
  • Hardwarová realizace numerického integrátoru s metodou vyššího řádu 

    Matečný, František
    Práca popisuje numerickú integráciu a riešenie obyčajných diferenciálnych rovníc pomocou metódy Taylorovej rady v rôznych typoch integrátorov. Ďalej je popísaná aritmetika pevnej a pohyblivej rádovej čiarky. Následne sú ...
  • Herní engine pro ITIL trenažér 

    Pučálka, Martin
    Tato diplomová práce je zaměřená na knihovnu Information Technology Infrastructure Library (ITIL). Cílem práce bylo analyzovat, navrhnout a implementovat herní engine, který by umožnil simulaci provozu IT služeb v reálném ...
  • Hluboké neuronové sítě pro klasifikaci objektů v obraze 

    Mlynarič, Tomáš
    Tato práce se zabývá klasifikací objektů v obraze s použitím hlubokých neuronových sítí. Jako algoritmus pro klasifikaci byla zvolena segmentace celé scény pracující na video sekvencích a využívající informace mezi dvěma ...
  • Hluboké neuronové sítě pro rozpoznání tváří ve videu 

    Mihalčin, Tomáš
    Táto diplomová práca sa zameriava na rozpoznanie tvári z videa, konkrétne na spôsob agregácie príznakových vektorov, do jedného diskriminatívneho vektora, tiež nazývaného šablóna. Skúma problém extrémne natočených tvárí, ...
  • Hluboké neuronové sítě: implementace pro vestavěné systémy 

    Matěj, Aleš
    Cílem této práce je první navrhnout a implementovat aplikaci pro vestavěné systémy rea-lizující konvoluční neuronovou síť jenž klasifikuje čísla MNIST, ve druhé části pak optima-lizovat paměťové a energetické nároky této ...
  • Implementace 2D ultrazvukových simulací 

    Šimek, Dominik
    Práca sa zaoberá návrhom a implementáciou 2D simulácie ultrazvukových vĺn. Simulácia ultrazvuku nachádza svoje uplatnenie v medicíne, biofyzike či rekonštrukcii obrazu. Ako príklad môžme uviesť použitie fokusovaného ...
  • Implementace neuronové sítě bez operace násobení 

    Slouka, Lukáš
    Predmetom tejto diplomovej práce je akcelerácia neurónových sietí s cieľom redukcie počtu operácií násobenia reálnych čísiel. Teoretická časť tejto práce sleduje súčasné trendy a metódy využívané v oblasti akcelerácie ...
  • Implementace služby poskytující frontu zpráv v technologii cloud computing 

    Hanus, Tomáš
    Práca hovorí o rôznych spôsoboch komunikácie medzi komponentami distribuovaného systému. Popisuje komunikáciu formou výmeny správ a zároveň pripomína, aké existujú alternatívy. Približuje rôzne modely výmeny správ, rôzne ...
  • Implementace ultrazvukových měničů a tkáňových reprezentací do toolboxu k-Wave 

    Hanzl, Martin
    Práce popisuje návrh rozšíření nástroje k-Wave určeného k modelování šíření ultrazvuku. Cílem rozšíření je minimalizace prosotorové a časové složitosti pomocí alternativního návrhu reprezentace tkání a měničů v simulaci. ...