Now showing items 1-20 of 268

  • 3D hra v enginu Godot 

    Trbola, Martin
    Godot je nový opensource herní engine. Cílem této práce je vytvoření bojové 3D hry v tomto enginu s využitím procedurálního generování pro tvorbu úrovní a nepřátel. Pro implementaci hry byla použita verze Godot 2.1. ...
  • 4K video přehrávač pro virtuální realitu 

    Chvíla, Václav
    Práce se zabývá implementací přehrávače videa pro virtuální realitu o kvalitě 4K. Teoretická část práce pojednává o vzniku 360° videí, jejich kompresi a následného zobrazení. V návrhu aplikace bylo zvoleno řešení s knihovnami ...
  • Akcelerace neuronové sítě pro jazykové modelování 

    Labaš, Dominik
    Táto práca sa zaoberá akceleráciou neurónovej siete pre jazykové modelovanie. Cieľom práce je optimalizovať model doprednej neurónovej siete. Pri urýchľovaní neurónovej siete sme využili zmenu aktivačnej funkcie, predpočítanie ...
  • Aktivní učení s neuronovými sítěmi 

    Beneš, Štěpán
    Práce se věnuje problematice propojení aktivního učení a konvolučních neuronových sítí při rozpoznávání obrazu. Cílem je pozorovat chování vybraných strategií aktivního učení v širším spektru podmínek. Nejprve se v práci ...
  • Algoritmické obchodování na burze s využitím umělých neuronových sítí 

    Poláček, Samuel
    Algoritmické obchodovanie na rôznych typoch búrz nie je novinkou. Obor neurónových sietí poskytuje mnohé nástroje, ktoré nájdu svoje uplatnenie aj v tejto sfére. Táto bakalárska práca sa zaoberá obchodovaním na trhu s ...
  • Algoritmy pro automatický ořez fotografií 

    Ambrož, Vít
    Hlavním cílem této bakalářské práce je studium a implementace metod, které umožňují automatický ořez fotografií tak, aby výsledek ořezu byl použitelný z fotografického hlediska. V této práci jsou provedeny experimenty s ...
  • Alias analýza v překladači jazyka C 

    Bolvanský, Dávid
    Táto práca sa venuje problematike alias analýzy a možnostiam jej vylepšenia v LLVM frameworku. Cieľom tejto práce je zlepšiť jej presnosť, čoho bolo dosiahnuté rozšírením implementácie Andersenovho algoritmu o citlivosť ...
  • Analýza a vyhledávání v datech GPS 

    Hrbotický, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, zpracováním a ukládáním GPS dat za účelem nasledné snadné prezentace uživateli ve formě vektorů na mapovém podkladu. Uživatel skrze systém může svá data snadno číst, upravovat a ...
  • Analýza a zpracování informačních stránek - dashboardů 

    Jelenčíková, Adriána
    Dashboardy sú často používaným vizualizačným nástrojom pre zobrazovanie informácií v zrozumiteľnej forme užívateľovi. Vzhľadom na to, že každý užívateľ vníma zobrazené informácie zľahka odlišným spôsobom, nie je možné ...
  • Analýza lokálních histogramů u otisků prstů 

    Glesner, Ladislav
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou lokálních histogramů. Pomocí těchto histogramů je určena kvalita snímku otisku prstu v daném místě. Analýza lokálních histogramů je provedena s využitím mnou navržených algoritmů. ...
  • Analýza nastavení formátu JPEG 2000 

    Vrtělová, Lucie
    Tato práce řeší analýzu jednotlivých nastavení formátu JPEG 2000. Cílem této práce prozkoumat a porovnat jednotlivá nastavení a implementaci v různých knihovnách. Analýzu jsem provedla na dvou knihovnách implementujících ...
  • Analýza obsahu sociálních sítí týkající se českých mobilních operátorů 

    Pavlů, Jan
    Tato práce se zabývá analýzou postojů u příspěvků ze sociálních sítí týkajících se českých mobilních operátorů. Kromě analýzy postojů se zaměřuje na vizualizací stažených a analyzovaných dat. Analýza postojů je provedena ...
  • Aplikace mravenčích algoritmů 

    Kaščák, Imrich
    Práca sa zaoberá základným optimalizačným algoritmom Ant Colony Optimization (ACO) - Ant System (AS) a jeho rozšírením Ant Colony System (ACS) na probléme obchodného cestujúceho (TSP). Podstatou týchto algoritmov je nájdenie ...
  • Aplikace počítače v rybářské lodi 

    Březina, Zdeněk
    Bakalářská práce se zabývá problematikou vestavěných systémů pro lov ryb z rybářské lodi, analyzuje již existující řešení a předkládá návrh a implementaci vlastního komplexního řešení. Vlastní řešení se skládá ze vzájemně ...
  • Aplikace pro moderní sportovní trénink s využitím senzorických dat a pozičního systému 

    Ondruch, Jan
    Práce se zabývá tvorbou webové aplikace pro moderní sportovní trénink. Aplikace využívá poziční data a data tepové frekvence ze systému určování polohy v reálném čase. Hlavním cílem je návrh a tvorba systému, který tato ...
  • Aplikace pro plánování itineráře 

    Filák, Tomáš
    Předmětem této bakalářské práce je návrh a implementace aplikace pro plánování itineráře. Aplikace má za cíl zjednodušit plánování celé cesty a poskytnou uživateli nástroj, díky kterému si bude moci vytvořit více verzí ...
  • Aplikace pro porovnání verzí souborů SAP Crystal Reports 

    Buš, Jiří
    Tato práce se zabývá problematikou porovnání dvou souborů se šablonou vytvořených v aplikaci Crystal Reports. Tyto soubory jsou binární, a proto jsou běžnými prostředky neporovnatelné. Z toho důvodu je nejprve převedeme ...
  • Aproximativní techniky pro Markovovy modely 

    Andriushchenko, Roman
    Předkládaná práce je zaměřena na popis aproximativních technik pro analýzu Markovských řetězců, konkrétně na metody založené na agregaci nebo ořezávání stavového prostoru. Na začátku je představen postup umožňující aplikaci ...
  • Asistent pro generování testovacích scénářů 

    Červinka, Radim
    Cílem bakalářské práce je vytvořit webový nástroj, který pomůže testerům v situaci, kdy chtějí uplatnit kombinační testování. Program Combine vygeneruje testovací sadu (a pokud bude tester chtít, tak i konkrétní hodnoty ...
  • Atmosferické efekty ve WebGL 

    Brydl, Jaroslav
    Tato práce se zabývá simulací a vykreslováním atmosferických efektů v prostředí WebGL s využitím aplikačního rozhraní Three.js. Jsou popsány principy fungování a implementace efektů střídání dne a noci, mraků, sněhu, deště ...