Podpora hry Krycí jména na mobilním telefonu s OS Android
Support for Codenames Game on Mobile Phone with OS Android
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou aplikace pro podporu hraní společenské hry Krycí jména pro zařízení s operačním systémem Android. Aplikace pomáhá uživateli se strategií a usnadňuje rozhodování při podávání nápovědy. V práci nejprve probírám stávající řešení a jejich nedostatky. Na základě těchto poznatků rozebírám navržené řešení a poté i samotnou implementaci pomocí programovacího jazyka Java, do které patří uložení dat pomocí databázového systému nebo také rozpoznávání obrazu. Závěrem provádím a detailně popisuji uživatelské testování a důležité poznatky z něho vyplývající. This bachelor's thesis deals with creation of an application for support for the Codenames game on mobile phone with Android operating system. Application helps user with game strategy and simplify selection of the clue. First I discuss existing solutions and their imperfections. Based on this experience, I analyze designed solution and then, the very implementation with usage of Java programming language, involving storing data with database system or optical recognition. Finally, I undertake user testing, which I also describe in detail.
Keywords
Android aplikace, mobilní aplikace, chytré zařízení, Java, Google, OpenCV, Krycí jména, rozpoznávání obrazu, Python, SQL, SQLite, Android application, mobile application, smart device, Java, Google, OpenCV, Codenames Game, optical recognition, SQL, Python, SQLiteLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
doc. RNDr. Pavel Smrž, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Jiří Jaroš, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) doc. Mgr. Lukáš Holík, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Veselý, Ph.D. (člen)Date of defence
2018-06-14Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm "D".Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/85032Source
GROSSMANN, J. Podpora hry Krycí jména na mobilním telefonu s OS Android [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2018.Collections
- 2018 [278]