• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikační mix podniku

Proposal of Communication Mix

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.527Mb)
review_113320.html (10.99Kb)
Author
Bedáň, Martin
Advisor
Milichovský, František
Referee
Mráček, Pavel
Grade
F
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Kubíček Amis s.r.o. Analyzuje komunikační nástroje, které jsou současně využívány ke komunikaci a propagaci firmy. Přínosem této bakalářské práce by mělo být zefektivnění marketingové komunikace společnosti
 
The bachelor thesis deals with the communication mix of the company Kubicek Amis s.r.o. Analyzes communication tools that are currently used for communication and promotion of company. The main contribution of the bachelor thesis should be a more effective marketing communications.
 
Keywords
komunikační mix, reklama, marketing, PPC, podpora prodeje, promotional mix, advertising, marketing, PPC, sales promotion
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika a procesní management
Composition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) Ing. Martin Mahel, Ph.D. (místopředseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen)
Date of defence
2017-09-12
Process of defence
otázky vedoucího: odpovězeno otázky oponenta: odpovězeno prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA: Hrozby - jak bude společnost reagovat na sucho, nedostatek vody. Jak se to promítne do komunikačního mixu. Odpovězeno. Ing. Martin Mahel, Ph.D.: Jaká je druhá technologie, kterou společnost při výrobě používá? Odpovězeno. Jak by ste vyčíslil výnosy a jak by ste je měřil? Nezodpovězeno. Jak graf vývoje české koruny vůči euru souvisí s vaší práci - je to relevantní? Odpovězeno. Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D.: Máte konkurenty? Jak jste srovnával ceny? Odpovězno. Práce obsahuje hrubé gramatické chyby.
Result of the defence
práce nebyla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/85300
Source
BEDÁŇ, M. Komunikační mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Collections
  • 2017 [434]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV