Show simple item record

Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry

dc.contributor.advisorZich, Roberten
dc.contributor.authorŠoukal, Michalen
dc.date.accessioned2018-10-21T16:08:35Z
dc.date.available2018-10-21T16:08:35Z
dc.date.created2018cs
dc.identifier.citationŠOUKAL, M. Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.cs
dc.identifier.other112879cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/85312
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena vstupní strategii značky Virtika na český trh. Za účelem dosažení tohoto cíle author zkoumal literaturu zaměřenou na metodiku značky od Ko Floora a koncept Brand Prizm. V analytické části byly provedeny analýzy prostředí Českého trhu, analýza odvětví, klíčových konkurentů a vnímání značky zakazníky. Tyto analýzy pomohly autorovi identifikova budoucí pozici značky na Českém trhu. Na základě výsledků analýz, autor vytvořil návrh řešení vstupní strategie značky and zvýšení její konkurence schopnosti na Českém trhu.en
dc.description.abstractMaster’s thesis is focused on Branding Strategy of Virtika company for the Czech Market Entry. In order to achieve this target author reviewed literature sources which are focused on Ko Floor methodology of branding and Brand Prizm concept. In analytical part is analyzed environment of the Czech market, outerwear industry, key competitors, and brand perception of customers. These analyses helped the author to identify future brand positioning on the Czech market. Based on results of the analyses author made a proposal of the solution towards entry strategy and increasing competitiveness on the Czech market.cs
dc.language.isoencs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectznačkaen
dc.subjectvstupní strategieen
dc.subjectbrandingen
dc.subjectpozice značkyen
dc.subjectosobnost značkyen
dc.subjectkomunikace značkyen
dc.subjectidentita značkyen
dc.subjectrozvoj značkyen
dc.subjectzvýšení konkurence schopnostien
dc.subjectbrandcs
dc.subjectentrance strategycs
dc.subjectbrandingcs
dc.subjectbrand positioningcs
dc.subjectbrand personalitycs
dc.subjectbrand communicationcs
dc.subjectbrand identitycs
dc.subjectbrand developmentcs
dc.subjectincrease competitivenesscs
dc.titleBranding Strategy of Company for the Czech Market Entryen
dc.title.alternativeBranding Strategy of Company for the Czech Market Entrycs
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2018-09-12cs
dcterms.modified2018-09-19-10:34:15cs
thesis.disciplineEuropean Business and Financecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid112879en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.21 09:38:17en
sync.item.modts2019.05.18 01:49:32en
dc.contributor.refereeHoffmann, Přemyslen
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record