Marketingová komunikace
Marketing Communication
Author
Advisor
Schüller, DavidReferee
Valovičová, LucieFinal mark
BAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/85318Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací společnosti Reinto. Práce je rozdělena na tři části. V první teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy důležité pro pochopení daného tématu. Ve druhé části je analyzován současný stav společnosti vzhledem k dané problematice a na základě těchto analýz je vypracován návrh na zlepšení online marketingové komunikace včetně rozpočtu, analýzy rizik, časového harmonogramu, matice zodpovědnosti a dalších doporučení. Diploma thesis focus on online marketing communication of Reinto company. The thesis is divided into three parts. The first theoretical part explain theoretical knowledge important for understanding the topic. The second part analyzes the current situation of the company and based on these analyzes there is a proposal for improvement of online marketing communications including budget, risk analysis, time schedule, RACI matrix and other recommendation.
Source
SMOLÍKOVÁ, B. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.Collections
- 2017 [478]