Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Čejč - Hodonín
Speed Increasing for Track Section Čejč - Hodonín
Author
Advisor
Svoboda, RichardReferee
Komárek, JanGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se bude zabývat možností zvýšení traťové rychlosti v úseku Čejč Hodonín. Navrhované zvýšení rychlosti bude posuzováno ve dvou variantách, první varianta počítá se zachováním současných geometrických parametrů koleje, druhá varianta bude zahrnovat změny geometrických parametrů koleje. Tyto změny ovšem nesmí způsobit výrazné zásahy do tělesa tratě. Oba případy je nutno posuzovat rovněž na omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, kolejových rozvětvení, poloh návěstidel apod., případně lze navrhnout změny i těchto objektů. This bachelor´s thesis will examine the possibility of increasing the line speed in the track section Čejč - Hodonín. The proposed rate increase will be considered in two variants, the first version based on the retention of geometrical parameters of the current track, the second option will involve changes of the track geometry parameters. These changes, however, may not cause significant interference with the body lines. Both cases must also be seen in the speed limit in areas of railway crossings, railway branching, position lights, etc., or its possible proposed the change of this objects.
Keywords
Zvýšení rychlosti, převýšení koleje, sklon lineární vzestupnice, geometrické parametry koleje, krajní přechodnice, železniční přejezdy, Increasing the speed, cant of the rail, cant gradient with uniform slope, track geometry parameters, lateral transition, railway crossingLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Konstrukce a dopravní stavbyComposition of Committee
Date of defence
2012-06-11Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/8780Source
LÁTAL, J. Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Čejč - Hodonín [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2012.Collections
- 2012 [721]