• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Firemní kultura a její vliv na zákazníka

Company´s Culture and its Influence on Customers

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.890Mb)
review_20421.html (3.843Kb)
Author
Tučková, Kristýna
Advisor
Pokorný, Jiří
Referee
Kunertová, Helena
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury společnosti ABC CYKLOSPORT s.r.o. a jejím prosazováním se na trhu. Je zaměřena především na udržování spokojenosti zákazníka a s tím spojeným zvýšením tržního podílu firmy. Její součástí jsou již zavedené teoretické poznatky o tématu firemní kultury. Ve druhé části se nalézá popis společnosti a vyhodnocení dotazníkového šetření. Tyto zjištěné výsledky tvoří základní kámen pro návrh opatření, která povedou ke zvýšení podílu na trhu a zefektivnění práce zaměstnanců.
 
This bachelor thesis deals with the corporate culture of ABC CYKLOSPORT s.r.o. and the promotion of the market. It is focused on maintaining customer satisfaction and the related increase in market share for the company. It is already established theoretical knowledge of the topic of corporate culture. In the second part there is a description and evaluation of questionnaire survey. These results constitute an established cornerstone for the design of measures that will lead to an increase in market share and streamline the work of employees.
 
Keywords
Firemní kultura, zákazníci, trh, Company culture, customers, market
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Daňové poradenství
Composition of Committee
JUDr. Ing. Petr Svoboda, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (místopředseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) PhDr. Ing. Jiří Pokorný, CSc. (člen) Mgr. Miroslav Penka (člen)
Date of defence
2009-06-16
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/8842
Source
TUČKOVÁ, K. Firemní kultura a její vliv na zákazníka [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Collections
  • 2009 [384]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV