Firemní kultura a její vliv na zákazníka
Company´s Culture and its Influence on Customers
Author
Advisor
Pokorný, JiříReferee
Kunertová, HelenaGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury společnosti ABC CYKLOSPORT s.r.o. a jejím prosazováním se na trhu. Je zaměřena především na udržování spokojenosti zákazníka a s tím spojeným zvýšením tržního podílu firmy. Její součástí jsou již zavedené teoretické poznatky o tématu firemní kultury. Ve druhé části se nalézá popis společnosti a vyhodnocení dotazníkového šetření. Tyto zjištěné výsledky tvoří základní kámen pro návrh opatření, která povedou ke zvýšení podílu na trhu a zefektivnění práce zaměstnanců. This bachelor thesis deals with the corporate culture of ABC CYKLOSPORT s.r.o. and the promotion of the market. It is focused on maintaining customer satisfaction and the related increase in market share for the company. It is already established theoretical knowledge of the topic of corporate culture. In the second part there is a description and evaluation of questionnaire survey. These results constitute an established cornerstone for the design of measures that will lead to an increase in market share and streamline the work of employees.
Keywords
Firemní kultura, zákazníci, trh, Company culture, customers, marketLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
JUDr. Ing. Petr Svoboda, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (místopředseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) PhDr. Ing. Jiří Pokorný, CSc. (člen) Mgr. Miroslav Penka (člen)Date of defence
2009-06-16Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/8842Source
TUČKOVÁ, K. Firemní kultura a její vliv na zákazníka [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.Collections
- 2009 [384]