Firemní kultura a její vliv na zákazníka

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury společnosti ABC CYKLOSPORT s.r.o. a jejím prosazováním se na trhu. Je zaměřena především na udržování spokojenosti zákazníka a s tím spojeným zvýšením tržního podílu firmy. Její součástí jsou již zavedené teoretické poznatky o tématu firemní kultury. Ve druhé části se nalézá popis společnosti a vyhodnocení dotazníkového šetření. Tyto zjištěné výsledky tvoří základní kámen pro návrh opatření, která povedou ke zvýšení podílu na trhu a zefektivnění práce zaměstnanců.
This bachelor thesis deals with the corporate culture of ABC CYKLOSPORT s.r.o. and the promotion of the market. It is focused on maintaining customer satisfaction and the related increase in market share for the company. It is already established theoretical knowledge of the topic of corporate culture. In the second part there is a description and evaluation of questionnaire survey. These results constitute an established cornerstone for the design of measures that will lead to an increase in market share and streamline the work of employees.
Description
Citation
TUČKOVÁ, K. Firemní kultura a její vliv na zákazníka [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
JUDr. Ing. Petr Svoboda, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (místopředseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) PhDr. Ing. Jiří Pokorný, CSc. (člen) Mgr. Miroslav Penka (člen)
Date of acceptance
2009-06-16
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO