Návrh motivačního systému zaměstnanců v telemarketingové společnosti
Proposal of motivation system of employees at telemarketing company
Abstract
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s motivací, vedením operátorů v call centru. Obsahuje návrhy vhodného motivačního systému, které mohou být klíčovým faktorem k dlouhodobé spokojenosti zaměstnanců, ke zvýšení jejich výkonnosti, k poklesu fluktuace a mohou vést k zajištění stabilní prosperity firmy, ke zvýšení tržeb z prodeje. The thesis analyses problems connected with motivation and leading of call centre operators. It contains proposals of convenient motivation system which could be key factor for long-term satisfaction of employees, increase of their productivity, decrease of their fluctuaction and could provide the stable firm prosperity, increase of sale.
Keywords
odměňování, operátor, fluktuace, motivační systém, call centrum, dotazníkové šetření, remuneration, operator, fluctuation, motivation system, call centrum, questionary reviewLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
Ing. Vítězslav Musil, CSc. (předseda) doc. Ing. Jan Solař, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Svirák, Dr. (člen)Date of defence
2008-06-09Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/910Source
NOVOTNÁ, H. Návrh motivačního systému zaměstnanců v telemarketingové společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Collections
- 2008 [375]