• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikační strategie pro obchodní firmu

Proposal of Communication Strategy for Business Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (3.334Mb)
review_19177.html (3.446Kb)
Author
Kozáková, Andrea
Advisor
Šimberová, Iveta
Referee
Macháček, Zdeněk
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu firmy Stim tools a.s., jejího okolí a rozborem faktorů působících na zákazníky. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, které jsou v praktické části aplikovány na popis firmy, a na základě zjištěných informací je uveden návrh komunikační strategie pro tento podnikatelský subjekt.
 
The master’s thesis concerns about analyses of existing conditions of Stim tools, PLC., its surroundings and factors influencing its customers. The thesis is based on theoretical knowledge of marketing, which is used for the company description in the practical part of the work. Based on the existing information a proposal of communication strategy for this company is suggested.
 
Keywords
Komunikační strategie, marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, direkt marketing, osobní prodej, public relations, podpora prodeje, zážitkový marketing, internet, elektronická komunikace, Communication strategy, marketing, marketing mix, marketing communication, communication mix, promotion, direct marketing, personal selling, public relations, sales promotions, event marketing, internet, electronic communication
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
prof. Ing. Drahomíra Pavelková, Dr. (předseda) prof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (místopředseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (člen) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen)
Date of defence
2009-06-09
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/9125
Source
KOZÁKOVÁ, A. Návrh komunikační strategie pro obchodní firmu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Collections
  • 2009 [459]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Elektronický obchod a jeho marketing 

    Musilová, Veronika
    Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV