Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenost zákazníků. V teoretické části se práce zabývá základními pojmy, jako je marketingový výzkum, spokojenost zákazníků a metody měření spokojenosti zákazníků. V praktické části se práce zabývá dotazníkovým šetřením spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně.
This master´s thesis is concerned with the analysis of customer satisfaction. In the theoretical part it is concerned of the fundamental terms like is marketing research, customer satifaction and Customer Satisfaction Measurement Methods. In practical part it is concerned of questionnaire investigation of Customer Satisfaction and recomendations for its improvement.
Description
Citation
POHANKOVÁ, D. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Ing. Dagmar Matějková (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (člen) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2009-06-05
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO