Marketingová komunikace firmy XY, s. r. o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce umožňuje nahlédnout do problematiky marketingové komunikace na průmyslovém trhu. Hlavním záměrem je ukázat teoretická východiska na konkrétním případě, a to společnosti XY, s. r. o. V diplomové práci se autorka snažila o seznámení se s dosavadní marketingovou komunikací ve firmě a uplatnění teoretických poznatků, hlavně v návrzích na zlepšení komunikace.
This thesis helps to understand the problems of marketing communication in business-to-business market. The main intention is to show the theoretical background on the example of real company called XY, s. r. o. The author tried to get familiar with the current company marketing communications and applied the theoretical knowledge, especially in the proposals to improve this communication.
Description
Citation
MICHULKOVÁ, A. Marketingová komunikace firmy XY, s. r. o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) prof. Ing. et Ing. Fabian Khateb, Ph.D. et Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-06-12
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO